loading...
سرزمین دانلود
محسن بازدید : 206 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

در شهری به نام لورویچ تاریکی تمام به وجود آمده است و به همراه این تاریکی موجودات بسیار عجیبی هم به وجود آمده اند که قصد آنان صدمه زدن به انسان ها است و شما هم در این بازی باید تمام سعی خود را بکنید تا مقابل این حیوانات وحشی و خون خوار مقابله کنید. در این بازی ۴ مبارز مختلف وجود دارند که هرکدام از آنان قابلیت های خارق العاده ای دارند و شما میتوانید به دلخواه یکی از آنان را انتخاب کنید و به جنگ با حیوانات وحشی که شهر را تصرف کرده اند رفته و آن ها را نابود کنید تا امنیتی کامل در شهر پاربرجا شود. این بازی بسیار زیبا توسط کمپانی Atari  ساخته و طراحی شده است و توسط کمپانی Pure FPS برای PC منتشر شده است. این بازی دارای سبک ترسناک و اکشن می باشد که به گیمر ها هیجان بسیار زیادی را منتقل می کند. پیشنهاد می کنیم که این بازی را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم از دانلودها دریافت نمایید.

 

Alone in the Dark Illumination PC-Codex

|فایل Alone in the Dark Illumination DLC Unlocker-CODEX به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

برای دانلود به ادامه مطلب مراجه کنید

محسن بازدید : 165 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی LEGO Jurassic World یک بازی بسیار زیبا و جذاب است که توسط کمپانی TT Games ساخته و طراحی و توسط Warner Bros. Games برای PC منتشر شده است. در این بازی بسیار زیبا لگو های بسیار زیادی وجود دارند که پا به دنیای دایناسور ها گذاشته اند و اطلاعی ندارند که چه خطری آنها را تهدید می کند سپس تصمیم می گیرند تا با دایناسور ها مقابله کنند و جلوی آنها بایستند. در این بازی تعداد بسیار زیادی دایناسور وجود دارد که هرکدام دارای قابلیت های عجیبی هستند و می توانند به راحتی به شما آسیب وارد کنند و شما را از ادامه سفر خود بازدارند. اگر فیلم Jurassic Park را که در سال ۱۹۹۳ منتشر شد مشاهده کرده باشید حتما صحنه های این بازی برای شما آشنا می باشد زیرا داستان این بازی از روی فیلم Jurassic Park ساخته شده است و تمامی لحظه های آن را برای شما شبیه سازی می کند و باعث می شود که گیمر لذت کامل را از بازی کردن ببرد ، همچنین گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد و به راحتی از کیفیت ۴k پشتیبانی می کند. در این بازی دایناسورهایی با رفتار ها و شکل و شمایل مختلف وجود دارد که شما باید مواظب باشید که آنها را عصبانی نکنید زیرا رفتارهای آنها غیرقابل پیش بینی است و ممکن از به شما آسیب وارد کنند.

 

LEGO Jurassic World PC – RELOADED

برای دانلود به ادامه مطلب مراجه کنید
محسن بازدید : 712 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

در بازی Dinner Mania شما نه تنها باید مشتریان معمولی که هر روز به رستوران شما سر می زنند را راضی نگه دارید، بلکه باید با وقایع غیرمنتظره نیز دست و پنجه نرم کنید و بتوانید آن ها را مدیریت کنید. با این ماجراهای ناخواسته چگونه مقابله می کنید؟ آن ها را بیرون می اندازید و یا غذای اضافی با سس های تند برای غذای آن ها درنظر می گیرید؟ علاوه بر این موارد، شما باید فکر پس انداز و بهبود رستوران خود باشید و بیش از ۵۰ غذای متنوع را ایجاد نمایید و بیش از ۱۰۰ آیتم سفارش دهید تا آشپزخانه شما کامل شود! بازی Dinner Mania به شما حس جذاب مدیریت یک رستوران را به شما منتقل خواهد کرد!

Dinner Mania v1.0 PC-TE

محسن بازدید : 219 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

امروز وب سایت پی سی دانلود  بازی کاملآ ایرانی را برایتان آماده کرده است.  یا افسانه عمو پورنگ یک بازی بسیار مهیج کامپیوتری با محیط کاملآ فارسی می باشد. حتمآ اکثر شما عموپورنگ را می شناسید و برنامه های او را در تلویزیون دیده اید. در این بازی عموپورنگ همراه با امیر محمد برای تعطیلات به جزیره ای سفر می کنند که در این میان به صورت ناگهان امیر محمد دزدیده می شود و عموپورنگ وظیفه ی پیدا کردن او را در این جزیره بر عهده دارد. در واقع در این بازی شما در نقش عمو پورنگ ظاهر می شوید و باید با کمک نقشه ای که در اختیار دارید و نیز نابود سازی موجوداتی که مانع رسیدن شما به امیر محمد می شوند اقدام به پیدان کردن امیر محمد کنید. از ویژگی های این بازی میتوان به داشتن گرافیک بسیار بالا و نیز کیفیت صدا منحصر به فرد با افکت های بسیار جالب اشاره نمود.

 

این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان و با لینک اختصاصی مستقیم از وب سایت پی سی دانلود دریافت نمایید


آپلود شده در سایت پرشین گیگ

http://s3.picofile.com/file/7703521070/ea5opxvvnafkcjdmsco.gif

محسن بازدید : 163 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)
داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد و بازی با شخصیت محبوب و دوست داشتنی کلاه قرمزی شروع می شود، در این بازی با جمع آوری سکه ها به امتیاز خود بیفزایید.

بازی رایانه ای TehRun2 کلاه قرمزی آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی، که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد

http://s3.picofile.com/file/7703521070/ea5opxvvnafkcjdmsco.gif

آپلود شده در پرشین گیگ

محسن بازدید : 146 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
نام : Dream Land
نام فارسي : سرزمين رويا 1
ساخت کشور : ايران
سازنده: استديو بازي سازي فنائي
در يکي، دو سال گذشته، بازي هاي ايراني رشد بسيار خوبي داشته اند و در حال حاضر چند بازي خوب و حرفه اي در حال ساخته شدن هستند. اما در اين ميان، بازي سازهاي آماتور و مستقل را نبايد فراموش کرد. در بين بازي سازهاي مستقل ايراني هم استعدادهاي بسيار خوبي به چشم مي خورند.
بازي سرزمين رويا، يک بازي مستقل از يک بازي ساز آماتور ايراني است که مي توانيد نسخه کامل آن را دريافت کنيد. اين بازي دوبعدي و در ژانر پلتفرمر است و نشان مي دهد چطور با امکانات محدود مي شود ايده هاي خلاقانه را پياده کرد و مهم داشتن ذوق و سليقه بازي سازي است، نه امکانات عجيب و غريب. توصيه مي کنيم حتما اين بازي را دريافت نمائيد.

خلاصه داستان بازي: اليسان به همراه همسرش نيکس، دختر کوچولويشان و بسياري ديگر از انسان هاي خوب در يک بهشت رويايي زندگي مي کنند. تا اينکه يک روز جارجار بزرگ، ارباب سرزمين سياهي ها و همراهان شيطانيش به سرزمين رويا حمله مي کنند. همسر اليسان، دخترش و ستاره ي اين سرزمين را با خود مي برند، همه جا را نابود کرده و غرق در تاريکي و سياهي مي کنند…
حال شما بايد به کمک اليسان نور و آرامش را به سرزمين رويا باز گردانيد.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    تلفن همراه جدید شرکت Apple با عنوان iPhone 5S در تاریخ 29 شهریور 92 به طور رسمی وارد بازار شد. نظر شما در خصوص این گوشی چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1017
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 330
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,039
  • بازدید ماه : 3,647
  • بازدید سال : 63,523
  • بازدید کلی : 457,524